Partnerské weby: yachforum.cz | papirnictvi-online.cz | print-km.cz | credio.eu

Rychlý kontakt: Mob.: (+420) 775 613 014, petr.skopal@m4you.cz

Nabízíme kompletní služby v oblasti marketingu - jsme tu pro vás

Nacházíte se: Titulní strana » Činnosti » Strategický marketing » Pravidla pro publicitu v rámci OPPI

Činnosti » Pravidla pro publicitu v rámci OPPI

O co jde?
Publicita projektů financovaných z fondů EU.Každý projekt, který je spolufinancován nebo podporován Evropskou unií, musí mít předepsanou formu prezentace. Přesné požadavky na publicitu projektu jsou vždy uvedeny v úplném znění Operačního programu.

Proč mít vizuální styl v souladu s pravidly
Každý příjemce podpory, který realizuje projekt s podporou z prostředků EU, musí informovat o tom, že projekt byl realizován za finanční spoluúčasti EU (resp.ERDF – Evropský fond pro regionální rozvoj, ze kterého je OPPI financován a Evropské unie).

Služba v praxi
Na základě našich zkušeností a požadavků jednotlivých Operačních programů Vám nabízíme celý balíček služeb:

- příprava mediálního plánu publicity projektu

- sestavení rozpočtu mediálního plánu publicity projektu

- dohled nad náležitostmi informačních a propagačních opatření

- dodržení pravidel publicity a požadavků grafických manuálů jednotlivých Operačních programů

- grafická příprava logo manuálu dle pokynů projektů

- komplexní publicita projektů financovaných z Evropských fondů (informační brožury a letáky, inzerce, webové stránky, informační
  a propagační předměty, PR komunikace, atd.)