Strict Notice: Declaration of HTML_QuickForm_Rule_FieldRule::validate() should be compatible with HTML_QuickForm_Rule::validate($value) in engine/Field.php on line 1688
[0] in function require_once()
[1] in function Core::process()
Strict Notice: Non-static method PEAR::isError() should not be called statically in third-party/PEAR/MDB2.php on line 381
[0] in function PEAR::isError()
[1] in function MDB2::factory()
[2] in function Core::database()
[3] in function Core::process()
Strict Notice: Non-static method PEAR::isError() should not be called statically in third-party/PEAR/MDB2.php on line 388
[0] in function PEAR::isError()
[1] in function MDB2::factory()
[2] in function Core::database()
[3] in function Core::process()
Strict Notice: Non-static method PEAR::isError() should not be called statically in engine/Core.php on line 802
[0] in function PEAR::isError()
[1] in function Core::database()
[2] in function Core::process()
CRM - řízení vztahů se zákazníky | Činnosti | Marketing for you ... více možností

Partnerské weby: print-km.cz | hostynek.cz

Rychlý kontakt: Mob.: (+420) 775 613 014, petr.skopal@m4you.cz

Nabízíme kompletní služby v oblasti marketingu - jsme tu pro vás

Nacházíte se: Titulní strana » Činnosti » Realizační marketing » CRM - řízení vztahů se zákazníky
Strict Notice: Only variables should be passed by reference in engine/Object.php on line 997
[0] in function Objects->first()
[1] in function ObjectModule->preload()
[2] in function ObjectModule->prepare()
[3] in function Invocation->prepare()
[4] in function Invocation->dispatch()
[5] in function include()
[6] in function Smarty->fetch()
[7] in function Template->process()
[8] in function include()
[9] in function Template->process()
[10] in function Core::html()
[11] in function call_user_func_array()
[12] in function callback()
[13] in function Template->process()
[14] in function Core::process()
Strict Notice: Only variables should be passed by reference in engine/Object.php on line 997
[0] in function Objects->first()
[1] in function Object->load()
[2] in function Object->parents()
[3] in function ObjectModule->preload()
[4] in function ObjectModule->prepare()
[5] in function Invocation->prepare()
[6] in function Invocation->dispatch()
[7] in function include()
[8] in function Smarty->fetch()
[9] in function Template->process()
[10] in function include()
[11] in function Template->process()
[12] in function Core::html()
[13] in function call_user_func_array()
[14] in function callback()
[15] in function Template->process()
[16] in function Core::process()

Činnosti » CRM - řízení vztahů se zákazníky

Strict Notice: Only variables should be passed by reference in engine/Object.php on line 997
[0] in function Objects->first()
[1] in function Object->load()
[2] in function Object->parents()
[3] in function ObjectModule->actionGet()
[4] in function Invocation->call()
[5] in function Invocation->dispatch()
[6] in function include()
[7] in function Smarty->fetch()
[8] in function Template->process()
[9] in function include()
[10] in function Template->process()
[11] in function Core::html()
[12] in function call_user_func_array()
[13] in function callback()
[14] in function Template->process()
[15] in function Core::process()
Strict Notice: Only variables should be passed by reference in engine/Object.php on line 1004
[0] in function Objects->last()
[1] in function ObjectModule->actionGet()
[2] in function Invocation->call()
[3] in function Invocation->dispatch()
[4] in function include()
[5] in function Smarty->fetch()
[6] in function Template->process()
[7] in function include()
[8] in function Template->process()
[9] in function Core::html()
[10] in function call_user_func_array()
[11] in function callback()
[12] in function Template->process()
[13] in function Core::process()

O co jde?
Růst nákladů na získávání nových zákazníků, snižování marží u běžných komodit a vznik nových komunikačních nástrojů (e-commerce) mají vliv na rozšíření funkcionality CRM systémů v oblasti marketingu a servisu. CRM (Customer relationship management) je systém podporující řízení celého cyklu kontaktu se zákazníkem, systém podporující efektivní koordinaci vazeb na zákazníka, systém podporující péči o zákazníka.
CRM systém není možné chápat jako softwarový produkt, ale jako souhrn pravidel a metrik, které řídí obchodní a organizační procesy podniku s cílem plnit přání zákazníka pokud možno ještě dříve, než je vysloveno.

Proč mít ve firmě CRM
Každá firma žije z věrných a spokojených zákazníků. Z toho vyplývá, že tyto zákazníky je nezbytné důkladně znát a důsledně o ně pečovat. Prodejní sortiment je nezbytné segmentovat a jednotlivým cílovým skupinám je nutno věnovat individuální postupy komunikace.

Služba v praxi
Implementační proces CRM musí vycházet ze stanovené strategie podniku, což znamená, že musíme důsledně analyzovat stávající obchodní procesy, pomocí kterých se identifikuje a obsluhuje zákazník. Kontrolujeme, zda obchodní vztah je skutečně oboustranně výhodný, zavádíme opatření, pro lepší řízení vztahu se zákazníkem

Strict Notice: Declaration of o_users::construct() should be compatible with Object::construct($fake_acl = true, $fake_attributes = true) in modules/@users.php on line 74
[0] in function Core::module()
[1] in function Core::module()
[2] in function Core::process()
Strict Notice: Declaration of o_news::construct() should be compatible with Object::construct($fake_acl = true, $fake_attributes = true) in modules/news.php on line 47
[0] in function Core::module()
[1] in function Core::module()
Strict Notice: Declaration of o__cinnost::construct() should be compatible with Object::construct($fake_acl = true, $fake_attributes = true) in modules/_cinnost.php on line 45
[0] in function Core::module()
[1] in function Core::module()
Strict Notice: Only variables should be passed by reference in engine/Object.php on line 997
[0] in function Objects->first()
[1] in function Object->load()
[2] in function users->login()
[3] in function users->construct()
[4] in function Core::process()