Partnerské weby: yachforum.cz | papirnictvi-online.cz | print-km.cz | credio.eu

Rychlý kontakt: Mob.: (+420) 775 613 014, petr.skopal@m4you.cz

Nabízíme kompletní služby v oblasti marketingu - jsme tu pro vás

Nacházíte se: Titulní strana » Činnosti » Realizační marketing » CRM - řízení vztahů se zákazníky

Činnosti » CRM - řízení vztahů se zákazníky

O co jde?
Růst nákladů na získávání nových zákazníků, snižování marží u běžných komodit a vznik nových komunikačních nástrojů (e-commerce) mají vliv na rozšíření funkcionality CRM systémů v oblasti marketingu a servisu. CRM (Customer relationship management) je systém podporující řízení celého cyklu kontaktu se zákazníkem, systém podporující efektivní koordinaci vazeb na zákazníka, systém podporující péči o zákazníka.
CRM systém není možné chápat jako softwarový produkt, ale jako souhrn pravidel a metrik, které řídí obchodní a organizační procesy podniku s cílem plnit přání zákazníka pokud možno ještě dříve, než je vysloveno.

Proč mít ve firmě CRM
Každá firma žije z věrných a spokojených zákazníků. Z toho vyplývá, že tyto zákazníky je nezbytné důkladně znát a důsledně o ně pečovat. Prodejní sortiment je nezbytné segmentovat a jednotlivým cílovým skupinám je nutno věnovat individuální postupy komunikace.

Služba v praxi
Implementační proces CRM musí vycházet ze stanovené strategie podniku, což znamená, že musíme důsledně analyzovat stávající obchodní procesy, pomocí kterých se identifikuje a obsluhuje zákazník. Kontrolujeme, zda obchodní vztah je skutečně oboustranně výhodný, zavádíme opatření, pro lepší řízení vztahu se zákazníkem